Friday 4 July 2014

Vivix Untuk Mak


Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah..

Pada hari kedua berpuasa..

Mak dengan happy nye bercerita yang mak dapat buat solat terawih 20 rakaat. Sakit lutut berkurangan dan mak dapat bertahan untuk solat terawih berjemaah di surau. Tahun lepas, banyak hari juga la mak tak dapat buat 20 rakaat disebabkan lutut dan pinggang yang sakit. Dan disebabkan sakit ini la mak sangat bergantung kepada ubat tahan sakit yang dibeli di farmasi. Sekarang, ubat tu sangat jarang digunakan dah.

El pernah cerita dalam entry sebelum ini yang el belikan mak Vivix dari Shaklee untuk sakit lutut mak. Alhamdulillah hasilnya sikit demi sikit boleh dilihat.

Dan saja el share dengan kawan (akak cantik) di opis kilang ni..akak cantik ni pun sponsor mak dan ayah dia vivix..hasilnya? Woohaaa..dalam masa seminggu power rabun mata mak akak cantik ni berkurangan..padahal niat asalnya untuk diabetes mak dia..alhamdulillah serasi mak dia dengan vivix..

Screenshot whatsapp kami..sila abaikan wallpaper tu hehe
Best ke best vivix ni? Haaa..vivix bukan sekadar untuk sakit lutut.

Manfaat utama vivix : anti penuaan (awet muda) dan untuk kesihatan secara keseluruhan..

Tetapi dengan khasiat ramuan dan formulanya, vivix dapat membantu ramai lagi pengguna yang ingin meningkatkan kualiti kesihatan mereka.

Jom hadiahkan vivix untuk mereka yang kita sayang. Hubungi je el untuk dapatkan vivix ni..sangat sangat sangat berbaloi..

El : 0195768442 (sms/call/whatsapp)

Terima kasih Allah untuk segalanya

0 comments:

Post a Comment