Tuesday 1 July 2014

Nursing Room di Kilang


Salam Ramadhan..
Bulan yang dinanti telah pun ditiba. Semoga kita dapat memanfaatkan bulan rahmat yang penuh berkat ini. Semoga el mempunyai kekuatan dan ketabahan untuk menikmati dan mengharungi bulan ini. Aminnn..

Semalam terjumpa acik siti, kawan kepada mak. Jumpa kat rumah mak je pun hehehe sebab kami plan nak berbuka puasa dengan mak dan ayah hahahaha acik siti datang hantar barang mak dengan tanya sekali pasal ESP..untuk anak dia yang BF la..lepas-lepas explain, acik siti tanya kamil ni fully BF ke? Mak memang laju la jawab..iye hehehe

Macam kagum je acik siti bila dapat tau yang el dapat pam susu di kilang hehehe pastu sembang-sembang sikit pasal BF (sharing experience gituh dgn otai-otai BF muahahaha) acik siti balik dah..nak berbuka la katakann

Haa.. kilang kami ada nursing room tau..best..walaupun kecik, tapi alhamdulillah mencukupi..baru diwujudkan tahun 2012 tapi telah berbakti pada ramai BF mommies..

Dulu sebelum ada nursing room nih, BF mommies pam di klinik atau surau (bagi yg muslim la). Tapi nursing room ni satu kemudahan yang memang best..ada power supply (plug yang mencukupi), fridge, singki dgn kipas..

Dan dari nursing room ini la el kenal dengan shaklee lalalala sebab el mengepam sekali dengan master sifu ku Kam Maria hehe kami antara geng yang terawal menggunakan nursing room ni.

Mana-mana employee yang shift malam, depa akan pam di klinik atau surau. Sebabnya nursing room ni dibuka pada 7 pagi sampai 7 malam je. Tapi kalau buka pun, depa cerita, tak berani juga nak pam malam-malam kat bilik ni..hehehe bukan cerita seram ye..sekadar faktor keselamatan.

Banyak perkongsian yang dibincangkan dalam bilik ni. Pastinya topik yang hangat bagaimana nak tambah susu, bagaimana nak pekatkan susu, resipi untuk baby, kuning baby dan petua, nak diet sambil BF, eh macam banyak kann..hahahaha insyaAllah el akan kongsikan bersama-sama..

Saja nak perkenalkan bilik kecik tapi hebat ni, nursing room di kilang kami..hehehe

Ini la nursing room kami..ada iklan shaklee lagi hehe

Antara hasil yang el pernah dapat dibilik ni hehe

Terima kasih Allah atas segalanya.

0 comments:

Post a Comment